jasså idag så...

idag har jag vart i hemma o haft trååkigt , (sjuk)
ska börja på matte läxan nu...... zZzZZzzz......


ska senare åka till morfar för han fyller år /hur mycket vet jag inte?? ;ooo
men iaf så ska jag åka dit och vara där ett tag. ;D<3 saknar han sjukt mmycket det var så länge sedan vi träffades. hoppas mina kusiner kommer oxå :D så att det inte bara blir massor av vuxna ;ss

haha , jag ska berätta vad som hände idag. när jag var på väg ut från mitt rum såg jag att det var en gubbe där och glodde på mig :O as läskigt.

jag ba: mamma , det står en fuul gubbe utanför min dörr.
hon ba: haha , men Frida det är han som skulle komma och titta på elen idah ;D
jag ba: men mamma varför är han så fuul?
hon ba: alla män därifrån är fuula! ^-^

haha , det var sjukt roligt. snacka om att han (gubben) tiiep hatade migg efter det ,
och efter det så blev han röd i ansiktet och han sa absolut ingenting under tiden!! 
haha , så jävla roligt var det. nästa gång kanske dom skickar hit en yngre , för denna var tiiep 9000 år
gammal ;ss  eller vad säger ni var det inte läskigt??

puss , ska gå och titta på twilight ;) (stavningen katastrofal)

/f ;D<3

adda gärna min msn :)       [email protected]  

gå gärna in på min andra blogg    http://ffridadenfina.blogg.se


har inga bilder förtillfället , ska ta mer idag ;D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0