nån som kan fixa en headliner? <3

hhej älsklingar <333333

idag vaknade jag runt 10 tiden , erkänn segt.. iaf så satte jag sedan miig vid datan
och väntade på att alla andra skulle vakna x) Jag o min familj skulle senare på dagen åka till kungs ,
jag åkte med dom eftersom ingen kompis kunde tiiep.. (ffewt tråkigt).. Vi köpte typp bara saker till mejj.
vi köpte ett par byxor , bh , tröjor , filmer , och smink b.l.a vit kajal :DD

sen så åkte vi hem o nu sitter jag här vid datan o skriver kärleks dikter till EN ooch en låt som heter förlorad för evigt-.-
skriver senare hur den går....

hade riktigt skojj igår när jag var med Linnea på hennes tjejmiddag det kom typp 15 pers.. och jag kände ingen-..
mmmen dom var rikigt snälla o goa :) först gick vi ut och körde ballong leken för er som inte vet vad det är så är det : man ska ha en ballong runt foten och så ska alla försöka stampa på dom så dom ssprängs , as roligt . (jag kom tvåa , är as stolt) sen åt vi mat och sedan öppnade vi alla presenterna :) jag gedde henne ett presentkort på ROCKS på 200 kronor ;D senare så pratade vii oc sånt skit och sen körde vi sanning o konka feewt roligt :PP

adda min msn , har inget att gö [email protected]
ni kan få mitt mob om ni adda min msn o frågar där ;)<3


OBS: älskar dejj mer Hanna <33333 (L)(L)




fuul bild ... men bjuder ;D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0